ISPARTA ATABEY İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Ücretli Öğretmenlik Başvurusu Hakkında Duyuru

Ücretli Öğretmenlik Başvurusu Hakkında Duyuru

 

Ücretli öğretmenlik ile ilgili, Bakanlığımız Bilgi İşlem Daire Başkanlığının 30/01/2017 tarihli e-maili aşağıya çıkartılmıştır.

 

söz konusu e-mailde bahsedilen hususların okulunuzda/kurumunuzda bulunan ücretli öğretmenlere duyurulması hususunda;

 

 

 

Bilgilerinizi ve gereğini rica ederim.

 

 

 

 

 

Değerli İl Yöneticilerimiz,

 

              Ücretli öğretmenlerin e-devlet üzerinden yapılan başvurularında mezuniyet ile ilgili sorunlar yaşanmaktadır. Bu sorunları giderebilmek için aşağıdaki alanlarda güncelleme çalışmalarımız devam etmektedir.

 

 

 

  1. Emekli öğretmenlerimizin mezuniyetleri mebbis üzerinden en son mezun oldukları okulların listesi alınabilecek şekilde düzenlenmiştir.

  2. Başvurunun ilk ekranında kişilerin köy okullarında görev almak isteyip istemedikleri sorulmaktadır.

  3. Yurt dışı okullardan mezun olan ve YÖK denklikleri adayların mezuniyetlerini ve mezun oldukları ülkeleri girmelerini sağlayacak düzenleme yapılmıştır.

  4. KPSS Puan girişi tercih yapılan ekrana taşınmıştır ve branş bazında KPSS puan türlerinin girişi kısıtlanmıştır. Örneğin İngilizce branşında yalnızca KPSS 121 puanı ile giriş yapılması sağlanmıştır.

     

    Buna ek olarak illerimizden farklı talepler gelmektedir. Bu talepler ilgili birimlerin onayları alındıktan sonra değerlendirilmektedir. Birimimizin mevzuat açısından uygun olmayan talepleri değerlendirmesi ve işleme alması söz konusu değildir. Lütfen bu taleplerinizi öncelikli olarak ilgili birimlere iletiniz.

     

    Bunun dışında bazı adaylarımızın yurt içindeki üniversitelerden mezun oldukları halde bilgilerinin gözükmediği şeklinde uyarı aldıkları da görülmüştür. YÖK ile yapılan görüşmede bu durumdaki adayların kimlik numaraları ile birlikte mezun oldukları üniversitenin öğrenci işlerine başvurmaları durumunda bilgilerinin sisteme işlenebileceği anlaşılmıştır. Kapatılan üniversitelerden mezun olan adaylar ise koordinatör üniversite olarak belirlenen kurumlara başvurabilecektir. Mezuniyet bilgilerinin doğru ve güncel olmasından adayın kendisi sorumludur. Bakanlığımızın bu konuda herhangi bir yetki ve sorumluluğu yoktur.

     

    Son olarak lütfen mezuniyet bilgileri size ulaşan tüm adayları değerlendirme işleminde belgelerini kontrol ederek göreve başlatınız. Bu dönem sadece yurt dışı okullardan mezun olan ve denklik alan adayların bilgileri adaylar tarafından elle girilecektir. Bundan dolayı özellikle bu adayların mezuniyet belgelerinin mutlaka kontrol edilmesi gerekmektedir.

     

    Yapılan değişiklikler bittiği an tüm illerimize duyurulacaktır.

     

    Hepinize sevgi ve saygılarımı sunar. Çalışmalarımızda başarılar dilerim.

 

yeni mahalle, yurt sokak, Hükümet Konağı, Kat 3, PK32670, Atabey , ISPARTA. - 90 246 271 20 09 90 246 271 27 11

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.